Savjet:
Lagani školski obroci

Lagani školski obroci

Nemasni mliječni proizvodi

Mliječne namirnice su odličan izvor kalcija, što pomaže kod izgradnje jakih i čvrstih kostiju. Međutim, mliječni proizvodi su ujedno i najveći izvori začepljenja arterije zbog zasićenih masnoća. Stoga, koristite čim više nemasnih mliječnih proizvoda.

mlijecno1

Jogurt

Potražite proizvode koji imaju niski udio masti ili su skroz nemasni i koji sadrže šećer u umjerenim količinama. Nemasni jogurti mogu biti posluženi sa svježim ili smrznutim voćem, a isto tako i s granolom koja sadrži manje masnoće.

nemasni_jogurt

Nemasni sir

Sir sadrži kalcij, ali s druge strane imaju pretjerano zasićenih masnoća. Sir se nalazi pod brojem dva kao zasićene masnoće koje uništavaju srce, stoga se ne preporučuje unositi ga u dječju prehranu. Čak i kod nemasnih sireva, pripazite da ih uvijek poslužite s ostalim namirnicama poput voća, povrća, krekera i cjelovitih žitarica.

sb10068684ad-001.jpg

Nemasni puding i smrznuti jogurt

Puding s niskim udjelom masti i smrznuti jogurt trebali bi posluživati samo povremeno, jer sadrže pretjerano puno šećera.

Ostale ideje za obrok

Orašasti plodovi

Budući da orašasti plodove imaju puno kalorija, najbolje ih je poslužiti uz neku drugu užinu poput voća. Mala šaka orašastih plodova je sasvim razumna porcija. Primjeri su kikiriki, pistachio, bademi, orasi, indijski oraščić. Potražite orašaste plodove koji nisu previše slani. S obzirom na to da postoji opasnost od gušenja, nemojte davati djeci ispod 4 godine.

orasasti

Prije posluživanja kikirikija, maslaca od kikirikija i drugih orašastih plodova, provjerite da nitko od djece nema alergiju.

Pomiješani mix

Ovo uopće nije teško napraviti i možete ih dobro pohraniti u zatvorenoj posudi. Proizvode koje možete pomiješati su: granola s niskim udjelom masnoće, cjelovite žitarice, kikiriki, bademi, indijski oraščić, sjemenke suncokreta, sjemenke bundeve, i sušeno voće poput grožđica, marelice, jabuke, ananasa, ili brusnice.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Svečani obrok: Meso

Odaberite mesne proizvode s manje masnoće kao što su purica, šunka ili pečena govedina i poslužite uz pšenični kruh, tortilje (zamotajte kao sendvič) ili krekere. Sendvič izrežite na pola kako bi dobili dvije manje porcije.

purica

tortiljaa

 

O nama Obitelj.hr

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Required fields are marked *

*

Scroll To Top