Brendovi 2025. Zaštitno lice “Jadrankine otopine” i “Jadrankine formule” nagrađena je za izniman doprinos brendiranju i zdravom načinu života. S ponosom objavljujemo da je Jadranka Vrhovec, prepoznatljivo lice brendova Jadrankina otopina i Jadrankina formula, osvojila ovogodišnju regionalnu nagradu Najuspješniji Brend 2025. Ovo priznanje dodjeljuje se osobama i tvrtkama koje svojim radom, inovativnošću i neupitnom vjerodostojnošću postavljaju nove standarde te aktivno doprinose kvaliteti života potrošača.

“Ova nagrada potvrđuje da kad brend diše istu filozofiju kao i njegova ambasadorica, rezultati nadilaze očekivanja,” izjavila je Jadranka Vrhovec prilikom preuzimanja nagrade. “Jadrankina otopina i Jadrankina formula počivaju na zdravstveno utemeljenim tvrdnjama, ali i na ljubavi prema čovjeku – a upravo je to kombinacija koja nas vodi naprijed.”
Jadrankina otopina i Jadrankina formula postala je sinonim za prirodnu potporu imunitetu zahvaljujući najkvalitetnijim certificiranim sirovinama, koja se proizvodi po najvišim farmaceutskim standardima ISO9001 i HACCP čijih je certifikata nositelj poduzeće JadroMel doo koji ih proizvodi u Križevcima.

Ključno obilježje oba brenda je transparentnost – od jasnog popisa sastojaka do cjelovitog pristupa informiranju potrošača. Nagrada Najbolji Brend na regionalnom nivou ovime potvrđuje kako su potrošači prepoznali i nagradili takav pristup.
Pogled u budućnost
Uz osvajanje titule Najbolji Brend 2025, Jadrankina otopina i Jadrankina formula najavljuje proširenje ponude! Radi se intenzivno na kremi za izlaganje suncu za djecu i bebe bez štetnih i ikakvih kemikalija, koja hrani kožu i zelenu proizvodnju – prelazak na 100 % recikliranu ambalažu do kraja 2025.
“Najbolji Brend je čast, ali i obaveza,” zaključuje Jadranka. “Obećajem da ćemo nastaviti sa kvalitetnom proizvodnjom bez štetnih i nepotrebnih primjesa, educirati i širiti ideju da zdravlje nije luksuz, već temeljna ljudska potreba.”

Promo
 Obitelj.HR Portal za cijelu obitelj
Obitelj.HR Portal za cijelu obitelj
				
 
			
 
						
					 
						
					 
						
					