DIZJANERI ODUŠEVILI PREPUNI PALVILJON 9 ZAGREBAČKOG VELESAJMA
foto Goran Čižmešija
Zagreb je i sinoć disao u pravom modnom ritmu, a da su ovakve
manifestacije itekako važne i potrebne, potvrdilo je prepun Paviljon 9 na Zagrebačkom Velesajmu,
brojna poznata lica modne i društvene scene Hrvatske te sjajne kolekcije domaćih i regionalnih
dizajnera. Platforma Atelier Green Energy ponudila je još jedno uzbudljivo modno druženje, a
posljednji, treći dan, predstavit će se unaesthetik, Martina Herak, M.Fiction, Morana Krklec
i DeLight.
Drugu večer Ateliera otvorio je BiteMyStyle by Zoran Aragović, modnom revijom na kojoj je
dominirala estetika kubizma i pop arta – sve ono što ovaj prepoznatljivi modni brand čini onakvim
kakav jest. Inspiriran umjetnošću, Zoran je odlučio kombinirati apstraktnu estetiku i tako u sivilo
jeseni i zime unijeti boje. Vrlo nosiva urbana kolekcija sadrži haljine, kapute, bluze, hlače, suknje i
jakne te se uspješno igra s različitim tipovima tkanina, uzoraka i boja s upečatljivim i unikatnim
detaljima.
JET LAG by Jasmina Arnautović predstavila je kolekciju pod imenom MANHATTAN, za jesen/zimu 022
koja je inspirirana New Yorkom, gradom koji nikad ne spava. U samom dizajnu prisutan je veliki
utjecaj Art Decoa, a kolekcija je namijenjena svim djevojkama i ženama koje odlučno i
energično koračaju svijetom te su, uz to, zaljubljenice u modu i u zanimljive modne kombinacije.
Patchwork tehnikom spajanja različitih komada tkanine i kože, brokata, baršuna i jeansa osmišljeni
su urbani odjevni predmeti, a posebno mjesto u kolekciji zauzimaju komadi izrađeni od kožnate
čipke.
Anamarije Asanović se nakon dugo godina vratila na modnu scenu, a inspiraciju za najnoviju
kolekciju pronašla je u ženi koja se, prije svega, dobro osjeća u svojoj koži, koja s ponosom nosi svoje
obline i koja komade iz ove kolekcije može nositi na sastanku, a kasnije isto obučena može otići i na
poslovnu večeru. Lepršavi i ženstveni komadi klasičnih linija, omogućit će ženama da ih mogu nositi i
kombinirati godinama, za razliku od prebrze mode koja se mijenja gotovo iz tjedna u tjedan. “I ja sam
majka koja mora izmisliti outfit koji će funkcionirati od jutra do sutra i to mi je bila glavna
inspiracija u osmišljavanju nove kolekcije. I dalje su to ženstvene linije i klasični komadi, s idejom
da se jedan komad odjeće može nositi godinama, a ne iz tjedna u tjedan, kako je u današnjoj
prebrzoj modi. Ono što je za mene bilo uistinu posebno je doći ovdje sa svojim djetetom i zajedno
se s njom nakloniti publici nakon revije“, poručila je Anamarija Asanović.
Srpski dizajner Igor Todorović godinama je u modnom svijetu, ne samo kao dizajner već kao i modni
urednik te stilist. Na Atelier je stigao kao predstavnik Beograd Fashion Weeka, s kolekcijom
posvećenoj ženama, pod nazivom VIGOR. Ova riječ u prijevodu znači energija, entuzijazam i napor,
sve ono što je sastavni dio jednog modnog procesa. “Nakon ovih godina koje su, nadam se iza nas,
sa svim različitim pandemijama, htio bih da moda bude tema i zato i riječ VIGOR. Kolekcija je
zapravo jedan homage onome što mi radimo u atelijeru godinama unazad. Tkanine koje koristimo
za kolekcije i sama izrada kolekcija su na najvećem nivou kvalitete, a to nam je iznimno važno“,
izjavio je Igor Todorović.
Posljednji je na scenu izašao Ivica Skoko koji je dugi niz rada i djelovanja na modnoj sceni obilježio i
svojevrsnim novim početkom. Nakon cjelogodišnje mini turneje, Ivica se vratio u Zagreb s kolekcijom
koja sadrži elemente gotike, drame, punka i rocka. Prikazana kolekcija bila je nadasve dramatična i
ženstvena te izrađena od vrhunskih tkanina poput brokata, čipke, svile, s jako puno ručnog rada. Kroz
cijelu kolekciju provlači se rekonstrukcija, a prevladavale su crne haljine i elementi zlatnog i srebrnog.
“Neke haljine su se radile i po sedam dana, a u kolekciju sam ubacio par odjevnih predmeta koje
nisam dugo prakticirao raditi. Opet sam se zabavio konstrukcijom i detaljima, za razliku od prošle
kolekcije koja je bila puno čišća. Vratio sam se panku, rocku, gotici i drami“, izjavio je Ivica Skoko.
Posljednji dan svoje će kolekcije predstaviti unaesthetik, Martina Herak, M.Fiction, predstavnice
Ljubljana Fashion Weeka, Morana Krklec i DeLight.
Partneri drugog izdanja Atelier Green Energy su Pernod Ricard Hrvatska, Geopower grupa, Cotril,
Salon Premium, Profokus, Tvornica zdrave hrane, Auto Gašparić, De Longhi, L’Adria i Stega Tisak.
Više informacija može se pronaći na službenim kanalima – Facebook i Instagram stranici te Youtube
kanalu.
Večeras svoje kolekcije predstavljaju unaesthetik, Martina Herak, M.Fiction, Morana Krklec i i DeLight.
foto Marko Dukić