– Najrasprostranjeniji znak za označavanje veganskih proizvoda i na hrvatskim proizvodima
V-Label je licenca koja jamči pouzdanost sastava proizvoda te privlači kupce koji neovisno o načinu prehrane rado biraju certificirani veganski proizvod. U Europskoj uniji trenutačno je V-Label najpoznatija oznaka koja se nalazi na proizvodima biljnog podrijetla, s više od 50 000 licenciranih proizvoda diljem svijeta.
Sve više potrošača traži i bira veganske proizvode jer žele proizvode kojima mogu utjecati na zaustavljanje klimatskih promjena te zaštitu okoliša, životinja i vlastitoga zdravlja, a V-Label odmah im ukazuje da se pouzdano radi o upravo takvom proizvodu. Prema neovisnoj globalnoj tvrtki za istraživanje tržišta Euromonitor International, tržište biljnih proizvoda samo se u proteklom desetljeću u zapadnoj Europi udvostručilo čineći tako 38,5 % ukupnog globalnog prihoda. V-Label utječe na veću popularnost proizvoda među svim potrošačima.
Pokazatelj rastuće popularnosti ove oznake među domaćim proizvođačima je informacija da su u proteklom razdoblju certifikat V-Label za svoje proizvode uspješno dobile i neke velike hrvatske tvrtke kao što su Franck, Anamaria Company i Kraš. Tako mnogima omiljeni proizvodi poput kapučina, kave i slastica, zahvaljujući certificiranju, odsad svojim potrošačima jamče da su potpuno veganski. Navedene tvrtke pridružile su se drugim hrvatskim proizvođačima koji godinama ponosno nose V-Label na svojim proizvodima. Redom su to velike kompanije poput Podravke, Vindije i Zvijezde, ali i mnogi manji proizvođači, koji su prepoznali vrijednost certificiranja svojih proizvoda V-Labelom.
Nadaleko poznata Bajadera svoju recepturu njeguje već skoro 70 godina, a za njenu su neodoljivu teksturu i kremasti ukus oduvijek zaslužni isključivo biljni sastojci. To odnedavno potvrđuje i certifikat V-Label, oznaka koju kupci već primjećuju i dodatno cijene. Upravo će V-Label dodatno privući potrošače te će svi uživati u njezinu bogatom okusu.
Prednost proizvoda koji nose V-Label isticanje je i prepoznatljivost na tržištu. Upečatljivi žuto-zeleni znak već se više od 20 godina nalazi na proizvodima diljem svijeta, pa domaće proizvode s V-Labelom dodatno prepoznaju i turisti, a proizvodi koji nose V-Label lakše se probiju na inozemnom tržištu.
U svijetu mnoge tvrtke poput dm-a, SPAR-a, Lidla, Raucha, Kauflanda, Starbucksa i mnogih drugih svoje proizvode iz godine u godinu licenciraju V-Labelom, nudeći svojim kupcima transparentnost i sigurnosti pri odabiru. I domaći proizvođači sve više prepoznaju prednost licenciranja svojih proizvoda, a još više koristi imaju kupci kojima V-Label ulijeva dodatno povjerenje u proizvod neovisno o načinu njihove prehrane.
Udruga Prijatelji životinja je zastupnik V-Labela u Hrvatskoj, gdje se bilježi stalni porast interesa i broj novih korisnika, te tako prati pozitivne trendove u inozemstvu.
Popis hrvatskih proizvođača i njihovih proizvoda koji nose V-Label mogu se pronaći na :
https://www.v-label.com/ https://www.prijatelji-zivotinja.