Savjet:
Namirnice za jelo tijekom ljetnih vrućina

Namirnice za jelo tijekom ljetnih vrućina

Kao što vjerujemo, vrlo je važno da osoba popije osam čaša vode svaki dan kako bi održala zdravo tijelo. Ali ponekad, budući da je voda bezukusno piće, prijeđemo na druge tekućine i pića koja bi utažila žeđ. Ali dobra vijest je da ako ne volite piti vodu, razinu vode u svom tijelu možete zadovoljiti uzimanjem neke super hidratantne hrane s visokim udjelom vode. Ove namirnice imaju visok sadržaj vode i većina njih ima više od 90% vode u sebi. To uključuje voće koje je ukusno, a također bi poduprlo vaše tijelo na mnoge druge načine. 7 super hidratantnih namirnica koje će vam pomoći da pobijedite ljetne vrućine

Evo nekoliko super hidratantnih namirnica koje morate jesti ovog ljeta kako biste pobijedili vrućinu!

1. Brokula

Brokula je vrlo popularna na današnjem tržištu i pokazala se korisnom u liječenju smrtonosnih bolesti poput raka. Osim što liječi rak, brokula također pomaže u održavanju razine vode u tijelu jer sadrži čak 91 posto vode. Većina ljudi je zbunjena kako konzumirati brokulu, pa evo nekoliko savjeta kako jesti. Brokulu možete dodati u salate ili probati napraviti salatu od brokule i konzumirati je za doručak. Kuhana brokula s malo crnog papra također je izvrsnog okusa.

2. Krastavac

Često poznat kao ljetno povrće, krastavac sadrži 96 posto vode. Ova čvrsta hrana može se uzimati u obliku salate, soka ili ponekad sirova s ​​malo soli. Uvijek se kaže da su juha ili sok od krastavaca zauvijek hidratantni, ali možete pokušati pomiješati krastavac i jogurt kako biste ih jeli uz obroke. Kombinacija krastavca i jogurta također vam može pomoći kod probave.

3. Rotkvica

Ovo bijelo povrće bi sigurno trebalo biti vaša omiljena prehrana ljeti. Rotkvica sadrži 93 posto vode, a puna je i drugih antioksidansa koji pomažu u borbi protiv slobodnih radikala u tijelu. U ovoj hrskavoj i začinjenoj hrani možete uživati ​​nakon što ih narežete s nasjeckanom rajčicom, krastavcem, mrkvom i graškom. Iscijedite malo limuna da bude ukusnije.

4. Jabuka

Jabuka, jedno od tradicionalnih voća na svijetu, poznata je i po visokom udjelu vode u sebi. Kao što kaže stara poslovica, “Jedna jabuka na dan tjera doktora daleko” može vam pomoći i ovaj put. Jabuke sadrže više od 95 posto vode i njihovo jedenje svako jutro može pomoći u smanjenju rizika od zaraze bilo kojom drugom bolešću. Konzumiranje jabuka ljeti ne samo da pomaže da ostanete hidrirani, već pomaže i da vaš probavni sustav bude jak.

5. Zeleni grašak

Ovaj mali zeleni grašak sadrži veliku količinu vode i suprotno vjerovanju, zeleni grašak također sadrži veliku količinu antioksidansa koji pomažu smanjiti rizik od raka kod pojedinca. Osim zelenog graška, paprika je jedna od braće i sestara koja također sadrži podjednak sadržaj vode kao i zeleni grašak. Uključivanje zelenog graška ili papra u vaše dnevne obroke može pomoći u borbi protiv vrućine tijekom vrućih ljetnih dana.

6. Iceberg salata

Sigurno vam je već poznato da salata iceberg nije bogata nikakvim vitaminima i proteinima. No, suprotno vjerovanju, ledena salata poznata je i po visokom udjelu vode u sebi. Među zelenim lisnatim povrćem, salata Iceberg ima najveći udio vode (95 posto), a slijede je špinat i zeleno lišće. Ovog ljeta odbacite te hamburgere, ali svakako uzmite ledenu salatu.

7.Celer

Celer je jedan od popularnih sastojaka koji se nalazi u svakoj indijskoj kuhinji i većina naših jela je nepotpuna bez celera. Poznat po niskim sadržajem proteina, celer sigurno zauzima svoje mjesto na popisu zbog visoke količine vode koja dodatno pomaže u jačanju cirkulacije krvi u tijelu. Osim što hidratizira vaše tijelo, celer je poznat i po tome što sadrži veliku količinu folata i vitamina A, C i K.

Ovo su neke od super hidratantnih namirnica koje morate jesti ovog ljeta. Pobijedite vrućinu i uživajte u ovom ljetu!

Foto/screenshot

O nama Obitelj.hr

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Required fields are marked *

*

Scroll To Top