Nedjelja , 4 prosinac 2022
Savjet:
Kako se nositi sa stresom?

Kako se nositi sa stresom?

 Svima nam ponekad trebaju ispušni ventili. Pomoću njih možemo uštedjeti mnogo vremena koje bismo inače potrošili na čišćenje nereda uzrokovano osobnom eksplozijom.

Kada smo u kući postavili novi bojler, negdje u pravilniku sam otkrila kako negdje sa strane mora biti postavljen sigurnosni ventil u vodnom sustavu. Ako se iz nekog razloga na termostatu ne isključi plin ispod bojlera, a bojler je toliko vruć da je spreman eksplodirati, sigurnosni ventil će iskočiti i pritisak će se smanjiti. Tako i u stvarnom životu, ponekad ćemo možda i kipjeti u sebi kao što je ova voda bila spremna eksplodirati, no ipak postoje ispušni ventili koji nam pomažu da ne napravimo kaos u kući.

Jedan od najučinkovitijih ispušnih ventila je taj da otkrijete što je uzrok nakupljanju pritiska. Ako ste u svome kalendaru vidjeli da ste imali nekoliko teških tjedana i dugih noći, dopustite si mali odmor. To može biti poludnevni ili dnevni odmor, a možda i produženi vikend. Malo se maknite iz svakodnevne rutine. Iz iskustva, razmislite malo o tome gdje bi mogli otići kako bi na sve ostalo zaboravili. Možda se odlučite sami provesti dan na plaži, u planinama, a možda i sa svojom obitelji. S druge strane, moguće je i da želite provesti vikend daleko s bračnim partnerom. Sve se može organizirati, no najvažnije je da s partnerom zajedno razgovarate o vašim planovima i rasporedu za budućnost kako bi vidjeli gdje se uopće javljaju problemi i na koji način običnu rutinu pretvoriti u nešto više.

Osim onog s čim smo svi upoznati da brojimo do 10 kako bi se naš tlak ublažio, postoje i neke druge varijante:

Važno je naučiti se nositi sa svojim poslom i stizati u obavljanju svih obveza. To i nije tako komplicirano ako svoj cjelokupni raspored obveza pomaknete za 10 do 20 minuta unaprijed, tako da znate da imate vremena ispraviti stvari ako nešto krene krivo. Prvo napravite one najteže poslove koji bi mogli izazvati emocije. Tako oslobađate emocije koje nas ponekad guše u različitim situacijama.

Ne zaboravite da je najbitnije imati dovoljno sna. Nadalje, dobro je da znate što uopće možete podnijeti kako se ne bi preforsirali. One teške zadatke podijelite u faze. Pokušajte se organizirati tako da odmah riješite oko 80% zadatka kako bi kasnije imali dovoljno vremena za finalnu verziju i ne bi bili pod stresom zbog rokova.

Isplanirajte rekreaciju i hobije. Izaberite ono što vas opušta, svatko od nas se koristi drukčijom metodom. Jedan moj bliski prijatelj ima poseban način kako svojoj sekretarici govori da će uzeti malo odmora. Ako kaže „Idem pogledati neke nekretnine u 15h,“ budite sigurni da ga možete pronaći u golfskom klubu na čaju.

Ako sami pronađete i priznate uzroke za vlastite iritacije (nedostatak sna, prekovremeni rad, previše stresa ili nešto sasvim drugo), pomažete drugima da se emocionalno povežu s vama i predvide neočekivane eksplozije.

Suočavajući se s činjenicom da neke stvari koje su vam na rasporedu jednostavno ne stignete napraviti i da neke od njih moraju biti odgođene, vjerojatno je najveće olakšanje od svega. To za vas možda može zvučati ponižavajuće, ali na taj način možete najbolje pomoći sami sebi i riješiti se ogromnog stresa.

O nama Obitelj.hr

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Required fields are marked *

*

Scroll To Top