Osnovno pravilo: Manje je više. Što igračka manje čini, to dijete ima više mogućnosti za stvaranje i učenje od nje. Jednostavne igračke djeci je lakše koristiti, trebaju manje nadzora i mogu dulje trajati.
- Sigurnost na prvom mjestu
Igračke trebaju odgovarati djetetovom stupnju razvoja i dobi. Igračke trebaju biti čiste i bez oštrih kutova ili malih dijelova koji se mogu odvojiti. Također ne smiju sadržavati nesigurne, otrovne ili zapaljive materijale. - Dugotrajnost
Da bi preživjela djetetovo stalno rukovanje, igračka mora biti izrađena od stabilnih i čvrstih materijala. - Jednostavan za korištenje
Dijete mora biti sposobno samo raditi igračku kako bi u njoj uživalo. Općenito, jednostavnim igračkama je najlakše upravljati. - Zabavna vrijednost
Dijete bi trebalo naći zabavnu igračku za igru sada i dok raste. Potražite igračke s kojima se dijete može igrati na mnogo načina. - Obrazovna vrijednost
Igra uči dijete razmišljati, stvarati i maštati. Odaberite igračke koje omogućuju pretvaranje, igranje uloga, rješavanje problema i vježbanje vještina. - Društvena vrijednost
Djeca uče važne društvene vještine igrajući se s drugom djecom. Društvenom igrom upoznaju suradnju, pregovore i kompromise. Za stariju djecu koja će vjerojatnije dijeliti, odaberite igračke koje mogu koristiti s drugima. Za mlađu djecu imajte dovoljno igračaka kako ne bi bilo potrebno dijeljenje.
Koje su dobre igračke?
Za dojenčad: zvečke, zauzete kutije, igračke za slaganje, različitih oblika, mekane lutke za bebe, knjige na ploči
Za malu djecu: lopte, igračke za guranje i povlačenje, plišane životinje, bojice, tijesto za igru, jednostavne slagalice
Za predškolsku djecu: lutke, gumene ili plastične životinje, vozila, kocke, likovni materijali, lopte
Za djecu školskog uzrasta: društvene igre, građevinski setovi, kućica za lutke, koturaljke, lutke, likovni materijali.
foto /screenshot