Savjet:
Vježbanje u trudnoći

Vježbanje u trudnoći

Ako ste oduvijek bili aktivni, nema razloga za to da u trudnoći prestanete s tim, a ako do sada niste vježbali, ovo je sjajna prilika za početak.

Kada malo promislite o tome, vježbanje zapravo i nije baš bilo prihvaćeno u vrijeme kad je vaša majka bila trudna, ali istraživanja su pokazala niz prednosti koje vježbanje donosi u trudnoći.

Redovita tjelovježba nam može pomoći smanjiti uobičajene probleme tijekom trudnoće kao što su bolovi u leđima, grčevi u nogama, zatvor i visoki krvni tlak, a također može spriječiti ili kontrolirati gestacijski dijabetes. Donosi još neke pozitivne stvari poput umjerene težine i manje boli tijekom porođaja.

Redovita tjelovježba  također poboljšava kondiciju i snagu, pojačava vašu energiju i raspoloženje i pomaže vam pri spavanju; bez obzira jeste li trudni ili ne, uključite i partnera u vježbu.

trudnoca3

Baš kao i svačiji, vaš cilj je da budete aktivni barem 30 minuta ili više tijekom dana.

 
Umjereno vježbajte!

Vaše srce već radi teže jer vam se volumen krvi povećava za vrijeme trudnoće . Pripazite da imate dovoljno zraka da bi mogli održati razgovor dok vježbate. Obratite pažnju na svoje tijelo i nemojte pretjerivati, osobito tijekom vrućina.

 
Koristite nježne pokrete!

Tijekom trudnoće zglobovi postaju pokretljiviji i mogu biti više osjetljiv na ozljede, tako da izbjegavate grčevite i nagle pokrete.

 
Budite oprezni!

Čak i kod jednostavnih vježba poput hodanja, plivanja, vožnje biciklom (dok ne postanete preveliki) i laganog aerobika.
U kasnijoj trudnoći vaš centar gravitacije će se promijeniti, tako da ćete biti manje stabilni na nogama pa izaberite vježbe gdje nema rizika od pada i pazite da ne stavljate prevelik pritisak na zglobove, donji dio leđa i zdjelice.

Izbjegavajte ležanje na leđima u kasnijoj trudnoći, jer to može usporiti protok krvi do srca uzrokujući hipotenzije.

Razgovarajte s vašim liječnikom o planu vježbanja. Neke vježbe će biti neugodne, previše zamorne ili čak nesigurne. Nekim ženama koje imaju rizičnu trudnoći će se možda savjetovati da ne vježbaju.

Nabavite dobar grudnjak koji vas neće pritiskati, već će vam biti podrška u vježbanju.

 

 

O nama Obitelj.hr

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Required fields are marked *

*

Scroll To Top