Ponedjeljak , 14 listopad 2019
Savjet:
Stesajte kile nakon blagdana

Stesajte kile nakon blagdana

Osjećate se krivo zbog blagdanskog prejedanja? Donosimo 12 jednostavnih načina za pobjedu nad kilama!
1. Pijte vodu.
Ljudi često glad zamjenjuju s osjećajem žeđi, pa idući put kad vas uhvati poriv za nečim slatkim, najprije popijte čašu vode. Također, dobro je popiti vodu prije obroka, jer vam ona daje u želucu osjećaj da je pun. Nije loše ni piti vodu tijekom obroka, što pomaže i pri razgradnji hrane.

 
2. Postavite realne ciljeve.
Pola kile do kilu tjedno je sasvim u redu gubiti. Stručnjaci zaključuju da je najbolje nakon svakih pet kilograma stati s dijetom i održavati kilažu koji mjesec, pa nastaviti skidati dalje ako je potrebno.
1111112

 

3. Jedite češće.
Ljudi koji su mršavi a aktivni često jedu po pet puta na dan. Lagani, česti obroci golicaju vam apetit, daju energiju, popravljaju raspoloženje i ubrzavaju metabolizam, obzirom da sam proces probavljanja hrane troši kalorije.

 
4. Oprezno s alkoholom.
Zapamtite da je alkohol izvor kalorija. Čaša pive ima 150 kalorija, prosječna čaša vina oko 85. Kremasti kokteli, likeri i slično često se smatraju kalorijskim bombama, te se u nekim zemljama poslužuju umjesto deserta. Ako želite izgubiti na kilaži – držite se vode.

 
5. Oduzmite jednu trećinu.
Kad jedete ručak, ostavite jednu trećinu za kasnije. Ne samo da ćete imati pripremljenu večeru, nego će i učinak skidanja kilaže biti bolji. Zapamtite, ne jedemo očima već želucem.

 
6. Izbjegavajte sokove.
Slatka pića najčešći su uzrok pretjerane kilaže. Stručnjaci savjetuju da izbjegavate alkohol, sokove i gazirana pića. Voda je vaš prijatelj tijekom dijete. Možete si tu i tamo priuštiti sok bez šećera, Cedevitu ili čaj.

 
7. Pišite si bilješke.
Kako bi ostali vjerni dijeti, zalijepite si postit papiriće na hladnjak ili u ured. Nacrtajte mali znak STOP i ispod napišite pitanje poput „ Želim li ući u nove hlače? „ i „Jesu li kalorije vrijedne posljedica?“

 

 

11111123

 

8. Pravite pametne zamjene.
Potražite nutritivno niskokalorične alternative šećeru i visoko kaloričnim slasticama. Jedite grožđice umjesto bombona, umačite svježe jagode u nemasnu šlag kremu kako bi zamijenili čokoladne poslastice.

9. Imajte plan za izlaske.
Kad idete na rođendan, ponudite donijeti platu po svojoj mjeri. Narežite svježe voće i povrće na zanimljive oblike i napraviteniskokalorični umak – a time ste se i osigurali da se nećete prejesti čipsa i grickalica, dokle god imate voće i povrće, te snagu uma 

 
10. Mislite pozitivno.
Stručnjaci govore da je manjak samopouzdanja glavni urok prejedanja. Trenirajte se da svoj fokus prebacite na svoje kvalitete, a ne mane. Počastite se novom odjećom koja vam dobro stoji i pohvalite sami sebe da dobro izgledate s novim gramom dolje.

 
11. Dozvolite si pauzu.
Nitko ne kaže da svoje ciljeve morate ostvariti odmah i bez grešaka. Recite sami sebi da kilograme možete izgubiti korak po korak, i da počnete iznova svaki put kada pogriješite. Ako se prejedete jedan dan, drugi dan budite pažljiviji i fokusirajte se na zadani cilj.

 
12. Opustite se!
Vrlo često jedemo kad smo pod stresom. Žene najčešće pod stresom ispuštaju hormon kortizol, koji u kombinaciji s inzulinom govori tijelu da sprema naslage sala i priprema tijelo za potencijalno gladovanje – upravo ono što vam ne treba. Ako je stres sastavni dio vašeg života, pokušajte vježbati yogu, meditirajte ili jednostavno naučite kako pravilno disati.

O nama Obitelj.hr

3 komentara

  1. Danas mi je prvi dan dijete pa se nabrijavam s ovakvim člancima 😉 😀

  2. Odlični savjeti, ne samo za doba nakon blagdana nego i sad kad kreću pripreme za ljeto i svi želimo bolje izlgedati na plaži 😉
    Naravno, trebalo bi se toga držati i inače, zbog zdravlja, ali znamo i samo da to nije lak posao.

  3. Mislim da bi uz ovo savršeno išao članak kako se riješiti stresa… ili nešto o prestanku pušenja 😀

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Required fields are marked *

*

Scroll To Top