Savjet:
Kako da lakše zatrudnite?

Kako da lakše zatrudnite?

7 namirnica koje vam mogu pomoći da ostanete trudni

Pokušavate zatrudnjeti? Ovdje je hrana koju biste trebali jesti kako bi poboljšali mogućnost začeća.

Znate da postoji mnogo pravila što smijete, a što ne bi smjeli jesti kad zatrudnite, no što je s onim kada pokušavamo zatrudnjeti? Može li određena hrana poboljšati vašu sposobnost, povećati plodnost? Apsolutno. Bez obzira jeste li tek na početku ili pokušavate već neko vrijeme zatrudnjeti, donosimo vam 7 namirnica koje biste trebali konzumirati jer povećavaju plodnost i jednu koju biste zaista trebali izbjegavati.

 

Orašasti plodovi

Da, da, ovo su čarobni plodovi i zaista povećavaju plodnost. Istraživači s Harvarda provodili su istraživanje u koje su uključili 19 ooo medicinskih sestara koje su aktivno pokušavale zatrudnjeti. Ispostavilo se da je 39% veća vjerojatnost za neplodnost kod žena koje su imale najviši unos bjelančevina životinjskog podrijetla. No žene koje su jele puno biljnih bjelančevina, imale su mnogo manje problema kod začeća. Dakle, ubacite grah u salatu ili napravite vegetarijanski čili. Ne sviđa vam se grah? Tofu, leća i orašasti plodovi su vrlo dobre biljne bjelančevine.

hrana1

Sladoled

Hura! Da, dobro ste to pročitali. I ne govorimo mi tu o niskoj masnoći. Pokazalo se da jedna ili dvije dnevne porcije punomasnog mlijeka ili mliječnih proizvoda (kao što je sladoled) štite od neplodnosti. Začudo, baš obrano i nemasno mlijeko može učiniti totalno suprotno od ovoga. Uklanjanje masnoća iz mlijeka mijenja ravnotežu spolnih hormona, što pak sprječava ovulaciju. No ipak nemojte pretjerati, dovoljno je jednom dnevno zamijeniti nemasno mlijeko s punomasnim. Ali vodite računa o tome da ovaj višak kalorija onda negdje oduzmete negdje drugdje u vašoj prehrani.

hrana2

Lisnato povrće – zelenilo

Špinat, rukola, brokula i ostalo zelenilo bogati su folnom kiselinom, vitaminom b koji pomaže poboljšati ovulaciju. Nemojte zaboraviti podijeliti salatu sa svojim muškarcem. Muškarci koji su dobili veće doze folne kiseline imali su zdravije spermije, a time se direktno smanjila šansa za pobačaj ili genetske probleme kod beba. Istraživači iz Californije ispitali su 97 muškaraca nepušača koji nemaju nekakvu prethodnu povijest problema s plodnošću i otkrili da muškarci koji su imali najveći unos vitamina, imaju 20% smanjenje broja abnormalnih spermija.

hrana3

Bučine sjemenke

Bučine sjemenke vrlo su bogate željezom. Jedno istraživanje pokazalo je da kod žena koje redovito uzimaju tablete ili nadoknadu za željezo, 40% je manja vjerojatnost da će imati problema kod začeća za razliku od onih koje nisu uzimale željezo. Bučine sjemenke su odlična grickalica i mogu biti savršen dodatak hrani koji ne samo da će poboljšati okus, već i vaše zdravlje.

hrana4

Integralni kruh

Složenim ugljikohidratima treba puno duže da se probave od onih rafiniranih, i na taj način pomažu zadržati šećer u krvi (i razinu inzulina) stabilnim. Kakve to ima veze s trudnoćom? Povećana razina inzulina može poremetiti reproduktivne hormone. Tijekom šestomjesečnog istraživanja provedenog u Nizozemskoj na 165 parova koji su pokušavali dobiti dijete, otkrilo se da je kod žene koje su imale visoku razinu šećera u krvi, postojala vjerojatnost od samo 50% da ostanu trudne. Kada pokušavate zatrudnjeti, uvijek uzmite tamni kruh umjesto bijelog, smeđu rižu umjesto bijele i integralnu tjesteninu.

hrana5

Maslinovo ulje

Maslinovo ulje bogato je mononezasićenim masnim kiselinama koje pomažu povećati osjetljivost na inzulin i smanjuju upale u cijelom tijelu ( upale koje ometaju proces ovulacije, začeća i utječu na rani razvoj zametka). Koristite ga kao dodatak salati pomiješan s aceto balsamico (aromatičan ocat) ili ga koristite za kuhanje, umjesto maslaca.

hrana6

Divlji losos

Ova jezerska riba bogata je omega 3 masnim kiselinama koje pomažu kod regulacije spolnih hormona i povećavaju protok krvi do spolnih organa. Sprječava nastajanje masnih naslaga puno više od ostalih riba. Potražite smrznuti losos koji bi trebala imati većina trgovina. Napomena: Pokušajte ne konzumirati morskog psa, sabljarku i skušu ako pokušavate zatrudnjeti.

hrana7

Izbjegavajte nezasićene masti

Nezasićene masti, koje se nalaze u mnogim pekarskim proizvodima, prženoj hrani i još puno namirnica, hrana je koju bi trebalo izbjegavati ako želite ostati trudni. Ove masti smanjuju sposobnost tijela da reagira na inzulin, što će omogućiti sklonost neredovite ovulacije.

hrana8

 

 

 

O nama Obitelj.hr

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Required fields are marked *

*

Scroll To Top