Savjet:
Jeste li čuli za Lodoli brand?

Jeste li čuli za Lodoli brand?

Mlad i uspješan Roland Lodoli kao poduzetnik predstavlja nešto posve novo u lijepoj našoj. Roland je, za razliku od većine mladih ljudi koja svakodnevno napušta Hrvatsku za boljim životom, odlučio uložiti svoj rad i trud te pokazati da se i u Hrvatskoj može uspjeti. Iako je pola svog života proveo u Njemačkoj odlučio se vratiti kući i napraviti nešto novo. Lodoli se vratio da bi proizvodio,prenosio svoje znanje i kreativnost!

Lodoli je otvorio malu tvornicu u Turnju – gradskoj četvrti grada Karlovca u kojoj procesuira svoje proizvode od odabira materijala, skica,i deja i na kraju do samog završnog proizvoda.

U početku je Roland radio samo donje rublje, od kojih bi izdvojili muške gaće s brendiranim natpisom “Odoli“i prvi Push- up model , za čijim modelima je poludjela muška populacija. Tu je mladi poduzetnik dobio “vjetar u leđa” ,te krenuo u proizvodnju i ostale odjeće koja je odlično prihvaćena u Hrvatskoj ali i Europi pa i dalje. Najveća nagrada mu je upravo ta što se priznao njegov rad i trud kao i visoka kvaliteta proizvoda, te se pojavio veliki interes za baš njegove proizvode ….Tu i kreće naša priča. Donosimo vam ekskluzivni intervju mladog poduzetnika:

 

Kažite nam nešto o sebi!

– Kao malo dijete sam znao da želim nešto proizvest, iz Njemačke sam da doselio 1998, gdje je moja obitelj otvorila autokuću. No vrlo brzo smo shvatili da se nalazimo u modernom robovlasništvu i kako su me zezali frendovi kako imam Cool prezime odoli Lodoli je skroz par preženca rodio brend Lodoli.

Što nam možete reći o samim brandu?

– Naš prvi slogan je glasio, ” for the special moments in life “. Uglavnom smo hrvatski proizvođač tj. s vlastitom proizvodnjom i sve što u glavi smislim mogu vrlo brzo i lako pretvoriti u vlastiti proizvod. Kroz skoro deset godina djelovanja smo poznati po visoko kvalitetnim proizvodima.

Koja je ciljna, dobna skupina vaših kupaca ?

– Naša ciljna skupina je ta koja je svjesna kvalitete i živi životnim motom “presiromašan sam da kupujem jeftino”. No, ima i jedna nuspojava, npr. stranka kupi jednu pidžamu i vrati se po drugu tek nakon puno godina kad ovu potroši.

Koliki je rad, trud i odricanje uloženo u vaš rad?

-Živim dvadeset četiri sata na dan, sedam dana u tjednu za brend. Sve što odradim uložim u firmu.

Hajdemo malo o kvaliteti i cijeni vaših proizvoda ?

– Jedan faktor upuštanja u proizvodnju rublja tj. trikotaže je bio taj da Karlovac i karlovačka županija ima stoljetnu tradiciju u proizvodnji istoga. Nažalost su svi ti tekstilni divovi kroz privatizaciju propali. No ostali su kvalitetni ljudi iz proizvodnje koji neki rade u manjim proizvodnim linijama koji proizvode za svjetske marke kao sto su Hugo Boss, La perla i ostale. Uglavnom smo i mi nastali tim putem, posjedujemo moderne šivanje strojeve, radimo s profesionalnim ljudima te koristimo kvalitetne koncerni materijale. Po raznim testovima smo osvojili najviše ocjene u proizvodnji rublja. No, za hrvatsko tržište smo prilagodili naše cijene hrvatskom džepu. Jer nam je stalo da Hrvati koriste najkvalitetnije proizvode.

 

Krenuli ste s donjim rubljem, pa trenirkama, što je sljedeće ?

– Uskoro očekujte od nas visoku modu za žene, kojem ćemo se uskoro predstaviti, još na vrijeme za doček Nove godine.

Kakvo je naše tržište ?

– Europeizirana, za sada fiksirana na velike svjetske low cost lance, koje ne nužno ne prodaju povoljnije. No, imamo puno stalnih kupaca. Možemo reći, tko nas jednom proba, ostaje nam vjeran te to govori o našoj kvaliteti .

Nedostaje li vam nekada život u Njemačkoj?

– Iskreno, ne sjećam se kad sam zadnji puta bio gore.

 

Izvozite li izvan lijepe naše ?

-Za sada imamo veleprodaju prema SAD -u ,Njemačkoj, Češkoj , Švedskoj, Nizozemskoj a putem webshopa prodajemo i do Djevičanskih otoka.

Kakvi su Hrvati kupci ?

-Kao što sam već rekao, Hrvati su kupci kao što je tržište, zbog krize su fiksirani na jeftine brendove no velik postotak nije shvatio da jeftino ne znači povoljnije.

 

 

 

 

 

 

Lodoli brand pratite na webu i na Facebook stranici!

 

O nama Obitelj.hr

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Required fields are marked *

*

Scroll To Top